niedziela, 22 listopada 2015

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Dziękuję serdecznie KIMI z bloga Endowded With Power za nominację! Sprawiłaś mi wielką uciechę tą informacją, szczególnie że te dni są dla mnie straszne :/


Ja nominuję:

AleksandraOla - Nasza Bajka
Optimist  -  "Prawdziwą miłość poznaje się nie po jej sile, lecz po czasie jej trwania"
Andrea Ceruelo - Astoria i Draco: Droga do szczęścia

Nominowałabym jeszcze MaryStalnight, ale miałaby już za dużo nominacji xD
Mam jeszcze wiele blogów, które chciałabym nominować, ale musiałabym ich teraz szukać w odmętach listy blogów, które obserwuje... jak mi coś przyjdzie do głowy to na pewno dopiszę :) Mam również nadzieję, że nie stracę czytelników przez to, że kogoś nie nominowałam... już mi się tak zdarzało :/

Okej! Oto moje odpowiedzi :)

1. Jak wpadłaś na pomysł założenia bloga ? Czym się kierowałaś ?

No więc to było w pewną wakacyjną noc kiedy mój tata tak strasznie chrapał w sąsiednim pokoju, że nie umiałam spać xD I wtedy sobie pomyślałam " O kurde! A co jak Hogwart naprawdę istnieje? Kto wie... może nawet jutro dostanę swój list?" W dodatku byłam jeszcze pod wpływem "Księcia Półkrwi", bo dopiero co skończyłam go czytać piąty raz.No i tak powstała postać Felicity Turner (Wright),a razem z postacią całe opowiadanie :)

2. Ulubiony fikcyjny bohater ?

Bohater no to... Edmund Pevensie (Opowieści z Narnii).
Bohaterka to (tak wiem... nie muszę pisać bohaterki) Ginny Wealey/Potter

3. Ile masz lat ?

13 :p

4. Ulubiony przedmiot w szkole i w Hogwarcie ?

W szkole to chyba francuski, a w Hogwarcie to Obrona Przed Czarną Magią :)

5. Twoje hobby ?

Pisanie opowiadań :)

6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół ?

Piosenkarka: Selena Gomez
Zespół: The Beatles, Linkin Park

7. Wpis na blogu, którego pisanie sprawiło Ci najwięcej frajdy ?

Chyba bonus, który właśnie kończę pisać :)

8. Książka, która zmieniła Twoje życie ?

Harry Potter ♡

9. Do jakiego domu w Hogwarcie należysz ?

Gryffindor :)

10. Ostatnio przeczytana książka ?

Opowieści z Narnii: Podróż "Wędrowca do Świtu"

11. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś ?

Szczerze? Nie wiem...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oto pytania dla was!
1. Co jest twoim życiowym celem?
2. Czy piszesz opowiadania "do szuflady"? Takie dla samej siebie?
3. Czy podoba ci się to jak piszesz?
4. Ulubiona książka oprócz "Harry'ego Pottera" ?
5. Ulubiona bohaterka/bohater z twojego opowiadania?
6. Czasy Huncwotów, czy Nowe Pokolenie?
7. Ulubiony kanoniczny pairing?
8. Ulubione słowo?
9. Dom do którego należysz w Hogwarcie?
10. Kto byłby twoim przyjacielem w Hogwarcie?
11. Zamierzasz w przyszłości pomagać ludziom? Zakładać fundacje itp.


5 komentarzy:

  1. Myślę, ze tutaj odczytasz szybciej,
    Nox, ja cię nominowałam z innej nominacji, nie z Twojej, było napisane. Znam zasady.
    Na twoja odpowiem w weekend.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Ja postaram się na twoją odpowiedzieć jeszcze dzisiaj ^^
      Dzięki :*

      Usuń
    2. Spokojnie :D
      Skorzystam z okazji i dodam, że masz taki piękny szablon!!

      Usuń
  2. Dziękuję ci bardzo za nominację :) Jak zawsze spóźniona, ale cóż. Na pewno niedługo spodziewaj się na moim blogu odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń