wtorek, 29 grudnia 2015

Trzecie LBA!

Serdecznie dziękuję za nominację Ninie Granger z bloga Poznałabym cię nawet w piekle !
Ja nominuję:
Optimist z bloga "Prawdziwą miłość poznaje się nie po jej sile, lecz po czasie jej trwania"
LunesDor z bloga  Zatrzymać Wspomnienia - Historia Hucwotów
Pewnie o kimś zapomniałam więc potem dopiszę :D

Odpowiedzi na pytania:
1.Twoje zainteresowania?

Rysowanie, projektowanie ubrań, muzyka, a przede wszystkim pisanie :)

2.Wiek?

Emm... 13 :/

3.Ulubiony bohater książkowy?

Bohater to... Edmund Pevensie z Opowieści z Narnii albo Ron Wealsey.

4.Czy momentami utożsamiasz się z bohaterem książkowym?

Tak bardzo często. Najczęściej przeżywam razem z  nim :D

5.Twoja ulubiona seria książek?

Harry Potter!

6.Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

To zaczęło się w lutym 2014. Wtedy zaczęłam pisać pierwszego bloga. Było to ff o pairingu Hinny,potem go usunęłam i zrobiłam sobie przerwę aż do wakacji 2015, bo w wakacje zaczęłam pisać tego bloga. Wpadłam na pomysł z blogiem po tym jak przeczytałam genialne Hinny. Z racji tego, że to mój ulubiony pairing zaczęłam wymyślać ich historię po bitwie o Hogwart.

7.Masz osoby, które wierzą w twój sukces jeśli chodzi o pisanie?

Nie :/

8.Czy drugie imię Felicity -Hope ma dla ciebie znaczenie?

Ma wielkie znaczenie. Hope- jak wiadomo oznacza nadzieję, a mi brak nadziei na cokolwiek. Chciałam żeby Fi była inna niż ja. I żeby to imię dodawało jej otuchy.

9.Jest w twoim życiu osoba, której chciałabyś wszystko poświęcić?

Niestety nie. Pomimo tego,że mam tylko 13 lat,  bardzo wiele razy zawiodłam się na ludziach. Rzadko komuś ufam, a co dopiero jeśli chodzi o poświęcenie...

10.Czy bohaterka twojej powieści ma twój charakter?

Zdecydowanie tak. Felicity to taka trochę ja przelana na kartkę papieru,w tym przypadku stronę bloggera.

11.Skąd wzięłaś pomysł na powieść o życiu Felicity Hope Turner?

Tak jakoś mi to przyszło do głowy :)

Moje pytania:
1. Ulubiony film?
2. Ulubiona seria książek?
3. Ulubiona bohaterka książkowa?
4. Jaką postać ze swojego opowiadania lubisz najbardziej?
5. Skąd przyszedł ci pomysł na pisanie bloga?
6. Masz chłopaka?
7. Najlepszy prezent jaki dostałaś na urodziny?
8. Lubisz bajki Disney'a?
9. Najważniejsza osoba w twoim życiu?
10. Masz zwierzaka?
11. Ulubiony magiczny przedmiot? (rzecz ,nie szkolny)

(ZAPRASZAM NA 16 ROZDZIAŁ!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz